Met Basecone hebt u nog nauwelijks werk aan uw inkomende facturen. Of het nu gaat om een inkoopfactuur in uw mail of een bonnetje bij het tankstation: met Basecone levert u het gemakkelijk online aan. Dankzij de scan- en herkensoftware verloopt het boeken en verwerken vervolgens bijna geheel automatisch. Basecone komt zelf met een boekingsvoorstel dat aan de juiste medewerker ter goedkeuring wordt voorgelegd.
Met Basecone hebt u minder handwerk, meer controle en bent u er zeker van dat iedere factuur op tijd wordt betaald. De belangrijkste functionaliteiten op een rij:
- Gemakkelijk aanleveren van facturen of bonnetjes via mail of app
- Automatisch boekingsvoorstel dankzij scan- en herkensoftware
- Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen
- Makkelijk terugvinden van facturen (tot tien jaar terug)
- Realtime verwerking in uw boekhoudpakket
Is uw factuur goedgekeurd in Basecone? Dan wordt deze automatisch vrijgegeven voor betaling in uw boekhoudpakket. Team Online van Visser & Visser maakt de nodige koppelingen voor u in orde. Wij laten applicaties slim samenwerken, voor een complete online administratie die optimaal aansluit bij uw financiële processen.